Πρώτη Συνάντηση Εργασίας του έργου ‘’CREATIVECAMPS –
Cross–over HUBS: developing cross–innovation between
agro–food and creative enterprises’’ στα πλαίσια του Προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας
Interreg V–AGreece–Italy 2014-2020
Tην Πέμπτη 9 και την Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020 πραγματοποιήθηκε η πρώτη Συνάντηση Συντονισμού του έργου «CreativeCamps – Cross–overHUBS: developingcross–innovationbetweenagro–foodandcreativeenterprises, που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα InterregVAGreece–Italy 2014-2020 και συμμετέχει το Επιμελητήριο της Ηλείας ως εταίρος.
Οι υπόλοιποι εταίροι του έργου που συμμετείχαν στην συνάντηση ήταν , ο Δήμος του Μπάρι (επικεφαλής εταίρος), το Δημόσιο Θέατρο της Απουλίας και το CIHEAM του Μπάρι και ο Δήμος Αιγιαλείας που φιλοξένησε τη συνάντηση .
Το έργο αφορά τη δημιουργία δύο καινοτόμων και κοινά αναπτυγμένων θερμοκοιτίδων στο Μπάρι και το Αίγιο. Τα δύο αυτά Κέντρα θα έχουν κύριο στόχο τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών ιδεών και τη σύσταση νέων επιχειρήσεων στους κλάδους της δημιουργικής βιομηχανίας και των γεωργικών ειδών διατροφής , δεδομένου ότι η γεωργία αποτελεί ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα και των δύο περιοχών που εμπλέκονται στο έργο και η οικονομία των γεωργικών προϊόντων διατροφής έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι αποτελεί θεμελιώδη στρατηγική για την περιφερειακή ανάπτυξη.
Το Επιμελητήριο Ηλείας στα πλαίσια του έργου «CreativeCamps» θα αναλάβει πρωτοβουλίες για την αύξηση της ευαισθητοποίησης αλλά και την αναζήτηση νέων ιδεών και εφαρμογών που θα καταλήξουν σε μια κοινή στρατηγική για την ανάπτυξη καινοτόμων πολιτικών υποστήριξης των επιχειρήσεων υλοποιώντας ένα πλάνο δράσεων που θα στοχεύει στα εξής :
1) Tην προώθηση νέων καινοτόμων επιχειρηματικών ιδεών κυρίως στους τομείς της αγροδιατροφής , του πολιτισμού και του τουρισμού, που συνδέονται άμεσα με τις ανάγκες και τις δραστηριότητες των επιχειρήσεων και των δύο περιοχών εφαρμογής του έργου .
2) Nα προωθήσει την καινοτομία του μάρκετινγκ , τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων γεωργικών ειδών διατροφής, και την ανάπτυξη νέων μοντέλων δραστηριοτήτων και βιωματικών δράσεων.
3) Να εξασφαλίσει τη συνείδηση, το ενδιαφέρον και τις συνδέσεις για τα προϊόντα, τις μεθόδους παραγωγής, την ποιότητα, τον τρόπο ζωής, την κοινωνική κατανάλωση, τον πολιτισμό του τοπίου που επηρεάζεται από ολόκληρο τον αγροτικό κόσμο.
4) Nα προωθήσει τις συνδέσεις μεταξύ της έρευνας, του Πανεπιστημίου, των συμπλεγμάτων και της κουλτούρας της καινοτομίας μάρκετινγκ ως πρότυπο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Το έργο CreativeCamps ξεκίνησε ήδη τις δραστηριότητες μέσω της ανάλυσης Benchmarking και τις επόμενες εβδομάδες θα υλοποιηθούν συναντήσεις εργασίας για την διάχυση των στόχων του έργου σε τοπικό, περιφερειακό αλλά και διασυνοριακό επίπεδο με τους εμπλεκόμενους φορείς της Αχαΐας και της Ηλείας.